Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen 

Hoe pas je een kortingscode toe?

Een kortingscode kun je in de laatste stap van het bestelproces invoeren: onder 'WINKELMAND BEKIJKEN' in het vakje 'kortingscode of cadeaubon. Na het invullen van de kortingscode zal er een melding in beeld verschijnen dat de kortingscode met succes verwerkt is. Als de korting is verwerkt zal het kortingsbedrag met de totaalprijs worden verrekend. Ook het kortingsbedrag wordt apart getoond.
Wil je de kortingscode verwijderen? Klik dan op het kruisje dat achter de kortingscode staat.


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Alle informatie kan u terugvinden op de pagina Verzending & verzendkosten.


Zijn alle producten voorradig?

Ja alle producten zijn voorradig, tenzij deze vermeld staan als 'uit voorraad'. 
Wanneer u van een bepaald artikel meer stuks bestelt dan dat wij in voorraad hebben krijgt u hiervan een melding in uw winkelmandje. Wanneer het toch zou gebeuren dat een product niet voorradig is bij uw bestelling laten wij u dit zo snel mogelijk weten.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Alle informatie over de verzending kan u vinden op de pagina Verzending & verzendkosten.


Op welke manieren kan ik betalen?
U kan kiezen voor betaling via Bancontact/Mister Cash (België), iDeal (Nederland), Creditcard (Visa, MasterCard,...), of overschrijving (vooraf).  


Kan ik ook betalen bij aflevering?
Wanneer wij uw pakket versturen met  B-Post of POST NL dient u steeds het bedrag op voorhand te voldoen.


Wat moet ik doen indien er een probleem is bij de levering?
Wij verpakken uw bestelling steeds met de grootste zorg. Mocht het toch gebeuren dat er een probleem is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de Contact-pagina, dan zorgen wij voor een snelle en gepaste oplossing.


Wanneer krijg ik per mail een bevestiging van mijn bestelling?
Meteen na uw bestelling ontvangt u een e-mail met een overzicht van uw bestelling en de eventuele betalingsgegevens indien u voor overschrijving koos. Indien u deze e-mail niet ontvangt, kijk dan zeker uw spamfolder na. Indien u na 24 uur nog steeds geen mail van ons ontvangen heeft dan kan u ons best even contacteren via de Contact-pagina


Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.  Om hygiënisch reden kunnen gebruikte artikelen niet geretourneerd worden. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.  De kosten voor retour van u thuis naar ons adres zijn voor uw eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.  Om gebruik te maken van dit recht kunt uw retour aanmelden via de pagina retouraanvraagHet staat u vrij om dit met de transportmaatschappij van uw keuze te doen. 

 

Ik heb een vraag over een product, hoe kan ik jullie bereiken?
Al onze contactgegevens kan u vinden op de Contact-pagina.


Zijn mijn gegevens bij jullie veilig?
Jazeker, wij gaan uiterst zorgzaam met uw gegevens om. Meer informatie hierover op de pagina Privacy verklaring.